Don´t worry be happy ;)

Don´t worry be happy.. Dessa ord har jag fått på hjärnan. Eller den låten rättare sagt. oooooh o oohhh ;) Igår var jag på laptop jakt med älskade pappa. Vi var på det ny öppnade miner market eller vad det hette. Jag var inte så insatt vad affären hette utan jag ville finna en bra dator.. Jag hittade en riktig fin för 7000 kr som jag ville ha. Men tyvärr gick tomhänt därifrån för jag ska ha den bästa så vi skicka vidare lite. Har ni något tips på en bra laptop dator? ;) Here we go..

image1286 image1287

Overzize skjorta - Pappas :)
Leggins - Gina tricot
Skor - Skopunkten
Armband - Hm
Skinnjacka - Skinnaffären i Jkpg
Skärp - Farmors gamla :)

Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: c

snyggt! :)

2007-09-30 @ 13:53:32
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0