Glädje tårar

Vet ni vad? Igår grät jag av ren LYCKA. Alla problem börjar lösas och jag tror sten hårt på detta nu. Nu börjar jag se ljuset. Att se ljuset från detta mörker är bland de bästa som någonsin hänt mig och nu blickar jag framåt.. Jag har insett att jag klarar mig och jag har fötterna på jorden. Det var så läskigt men jag fick massor av kraft igår när jag badade och när jag dök ner i vattnet så minns jag allt elände jag har gjort och så tänkte jag efter. Jag har de fortfarande kvar vid min sida men de hänger lös ;) (Idolsnack haha det tar över mitt liv menmen) Jag är så evigt tacksam för alla som är vida min sida för de är de underbaraste som finns och jag börjar bli nöjd som jag aldrig varit innan. Jag har försökt hitta bara massa fel innan..  NY dag nya möljligeter ;) Yesss.

Tack mamma <3 Jag vet att det är du :)


Dålig uppdatering det blev igår men det var så mycket igår but now i am back ;)   


Trevlig helg på er ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

att gråta glädjetårar är nog en av de bästa saker som finns (:

2007-09-29 @ 09:16:57
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: c

va kul ! :) fortsätt så, då kommer allt lösa sig ! :)

2007-09-29 @ 12:44:56
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0