Jävla snorunge

En gång är ingen gång men två gånger är FÖR mycket.. Och jag vet att du skulle vilja att jag regerar på detta sättet. Men nu är jag fan ARG och när jag är arg då jävlar.. Synd att jag inte vet vem du är då hade de smält direkt.. Näe våld löser ingen problem men jag tål inte människor som dig.. Jag vet att man inte ska ta åt sig av skit men vissa ord SÅRAR.. Jag vet att ditt mål är att få mig ruttna. Grattis du lyckades. Är du nöjd nu eller? Jag lägger snart ner bloggen om jag varje gång går in och ska bemötas som, du är så jävla ful och gör världen en tjänst, häng dig eller jag spyr så fort jag ser dig priset tar nog när folk hacker ner mig pga av min kropp. Det första fick jag fan tårar av för det kom och tänkade på min mamma.. Jag har inte lust att sitta och blockera människor för jag vet att ni som skriver massa skit till mig är avuvdsjuka, ska jag skriva det igen? AVUNDSJUKA haha ;P och inte har det lätt. Jag vet att ni har ett hjärta och bevisa det med ;) Here we go.. 

image1185

image1186




Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken söt outfit! me like alot. Saknar dig massor!

2007-09-17 @ 18:35:31
Postat av: linn

skit snyggt, i like youre style=)
åh varför kommenterar folk om de ändå bara är för att såra :/ förstår att du blir ledsen, du har ju inte gjort nått för att förtjäna de liksom....

2007-09-17 @ 18:58:52
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: Anonym

Men gosh du sa att du inte tog åt dig..???? Varför skriver du i varje blogg om mig då hahaha vissa är ju känsliga. Nääee men man kan häller inte gilla alla människor. Men ja ska inte störa lilla dig mer! Ha en bra tur med plastikoperationerna..

2007-09-17 @ 19:08:16
Postat av: Lovisa

Vadå i varje? Är du blind också eller? Jävla TÖNT!! Tack och lov att du försvinner. Du platsar inte här ändå gumman ;) haha dream on baby för det kommer ALDRIG hända..

2007-09-17 @ 19:14:10
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

HUR FAN VET DU ATT JA ÄR EN GUMMA??? DÅ HAR DU SÅÅ JÄVLA FEL SERRU JÄVLA BLONDIN!

2007-09-17 @ 19:19:35
Postat av: Anonym

HUR FAAN KAN DU HA EN KILLE??? fINNS DEE VERKLIGEN NÅGON SOM VILL HA DIIG .. DU SUR UT SOM MIN MORMOR HAHAHAHAH OCH DUEE BARA 18 ?? SER MER UT SOM EN 50 ÅRING KASSA SKIT.. BY THE WAY NIKLAS HETER JA.. OCH DIIG SKULLE JA FAN ALDRIG ENS RÖRA INTE ENS OM DU VORE EN HORA.. VEM FAN VILL KNULLA EN SÅNT ÄCKEL SOM DU ??!!

2007-09-17 @ 19:24:24
Postat av: Lovisa

Damp? Haha näemen börjar du grina nu för att du är långt ifrån vacker som mig.. Get a lif LILLA GUMMAN ;) Jag tänker inte lägga mer energi på dig och heter du plötsigt niklas haha Jaja du måste vara speciell för jag tror icke en kille skulle vara så avundsjuk. Hora? :O Du kanske borde slå upp det ordet och se vad det betyder.. Stackar dig säger jag bara. du verkar inte ha de lätt. BLOCKAD

2007-09-17 @ 19:30:03
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: ida.

men vafan är du för jävla person. :O du bara trycker bara ner folk. Lovisa är den finaste jag någonsin sätt och jag skulle göra vad som helst för att se ut som henne. och om du inte tycker om henne, håll det för dig själv. ha det bra

2007-09-17 @ 19:31:05
URL: http://iiaberg.blogg.se
Postat av: ida

blev fel bloggadress där uppe. : iidaaberg.blogg.se

2007-09-17 @ 19:37:41
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gör du för att hålla din kropp så i trim??? Ashet!

2007-09-17 @ 19:45:43
Postat av: Evelina

men du, du är superläcker, så varför tar du inte och blockerar ip-numret som tillhör det där puckot med no life? =)

2007-09-17 @ 19:48:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Linda

Ignorera idioten istället!
FEG kallas man när man inte vågar inte stå för vem man är och skriver anonym!
Stå på dig!

2007-09-17 @ 20:03:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7647
Postat av: Anonym

Anonym! du har fan gått över gränsen!
vem i helvete är du o skriver massa skit om lovisa!Vet du att det som DU skriver till henne är trakasserier bara så att du vet. vad har Lovisa någonsin gjort dig??alla vill ha lovisa bara för att hon vacker, snygg, smart.Plus att hon har en hjärta som ingen annan.
det märks verkligen att du mogen för din ålder. Hoppas att du inser att det som du håller på med är fan med sjukt! Ingen skriver så! Ahhh det är människor som dig som vill bara förstöra åt folk. Nu jävla det räcker det!
*
*
*Lovisa darling vi ska fan ta reda på vem han är om det är "NIKlAS". För att jag tror inte på ett skit på vem han/hon säger att han/hon är!
Glöm Inte att du betyder allt för mig

2007-09-17 @ 20:15:32
Postat av: Lisa

Anonym! du har fan gått över gränsen!
vem i helvete är du o skriver massa skit om lovisa!Vet du att det som DU skriver till henne är trakasserier bara så att du vet. vad har Lovisa någonsin gjort dig??alla vill ha lovisa bara för att hon vacker, snygg, smart.Plus att hon har en hjärta som ingen annan.
det märks verkligen att du mogen för din ålder. Hoppas att du inser att det som du håller på med är fan med sjukt! Ingen skriver så! Ahhh det är människor som dig som vill bara förstöra åt folk. Nu jävla det räcker det!
*
*
*Lovisa darling vi ska fan ta reda på vem han är om det är "NIKlAS". För att jag tror inte på ett skit på vem han/hon säger att han/hon är!
Glöm Inte att du betyder allt för mig

2007-09-17 @ 20:16:37
Postat av: Millan

LOVISA ! fan va töntig perosnen är som skriver så, vet du hur vacker jag tycker att du är, du har så fina kläder och så söt är du hela du, du är naturligt vacker oxå, jag lovar dig :) Ha det bra, jag saknar dig på stop 1 va fan haha, jag jobbade i helgen. Puss din käraste jobbarkompis millan :D

2007-09-17 @ 20:52:09
Postat av: Mickan

Alltså förlåt men jag känner mig som om jag är född på stenåldern när jag läser det här. Det skiljer bara två år mellan dig och mig, Lovisa (jag känner dig inte) och kan tänka mig att "Anonym" också ligger någon stans i den åldern. Vilket han/hon inte visar. Inte ens när jag var 18 skulle jag få för mig att slänga ur mig sån skit. Det är ta mig fan pinsamt att läsa. Vart är världen på väg? jag skulle också vara jävligt förbannad om någon gick in på min blogg FRIVILLIGT och påpekade hur ful jag är vareviga dag, men Lovisa hur svårt det än är så skriv inget om det. Visa inte här på bloggen att du bryr dig. Ta det vid sidan om datorn med dina vänner istället. Varje gång du påpekar något i dina inlägg om denne anonyme kommer han/hon bara fortsätta. Till slut tröttnar han/hon även om det kanske kommer ta tid. Stå på dig! Och förmodligen är du mycket vackrare än vad han/hon är. Och kom ihåg, du verkar har en vackrare insida, och det är ju det som räknas?

2007-09-17 @ 20:55:05
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: ELLINOR

FIN! Dessutom gillar jag din ring!

2007-09-18 @ 15:57:02
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: giulia

skit snygg, hoppas jag får träffa dig snart lovisa ;) ha de bäst<3

2007-09-18 @ 17:05:05
URL: http://ggiuliia.blogg.se
Postat av: Lovisa

Varmaste kramen till er alla som stöttar mig. Ni är så söta allihop. Tusen tack :)
*
*
*
Millan. Vad gullig du är :) Jag är glad för att jag fick lära känna dig lite smått i somras. Du verkar vara en ur härlig tjej och jag hoppas att herr Yesil är rädd om dig annars jäklar ;) Du är värd den bästa, kom ihåg det! Hoppas allt är bra med dig sötis och hälsa alla flickor på jobbet :)

2007-09-18 @ 18:51:23
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Millan.

Åhh lovisa:D Hoppas allt är kanon med dig. Hoppas vi ses snart. Du är så braa, GO GIRL :D<3

2007-09-18 @ 19:24:19
Postat av: c

stå på dig sötnos. måste vara ett väldigt innehållsrikt liv om man sitter och följer dagligen ett liv hos en person man verkligen hatar som "nicklas" tydligen gör. btw så tror jag inte att "niklas" är "niklas". för folk som slänger ut sig sånt via ett fegt sätt som "han" gör (internet) är fega och skriver att dom är i ett annat namn och kanske tom, i detta fallet, ett annat kön. som sagt, stå på dig! och det finns nån till ALLA!
även till den där "nicklas", tråkigt nog.

2007-09-18 @ 19:28:41
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: c

btw, du har RIKTIGT snygg smak :)

2007-09-18 @ 19:31:25
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Anonym

du är underbart vacker, ! ta åt dig. många skulle göra vad som helst för att se ut som du. du är den starkaste personen jag vet. och din blogg är hur bra som helst.

2007-09-19 @ 22:00:36
Postat av: Lovisa

Tack underbara du.. Dina ord värmer :)

2007-09-20 @ 13:29:40
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0