Leggins i alla möjliga fromer

Jag har blivit helt galen i leggins och strumpbyxor och det är ju höstens stora hit så det kanske inte är så konstigt. Och yeah ni ska se mig nu gott folk. Jag skulle få er ett gott skratt för livet haha ;) Med byxor upp till navlen och strumper upp till knäa och ruffsigt hår med en fjärkontroll så spriner jag runt till låten Aínt no mountain high och mimar. Känner du rytmen? haha Jag låter er själva rita upp hur det ser ut. Hemsk bild eller hur? ;)

Nu ska jag städa sen blir det myspys ikväll med en gammal vän. Åh vad jag saknat henne kan jag tala om. Först ska vi gott i oss god mat sen blir det bio med massa godis. Girlpwoer till max och massa MYS. Vänskapmys kan man aldrig få nog av..

Ge mig för tusan hennes leggins. me like ;P
image1283


En bra nyhet har jag med. Flickor vi ses snart i skolan för på Måndag kommer jag. Bättre än någonsin ;)



Se yaaa. I will back ;)



Uppdate: Någon som är bra på degsin? En sådan lovley person sökes enormt.. Min blogg behöver en uppfräshing ;)

Stor fetaste varmaste kramen till er <3

Kommentarer
Postat av: c

jag gick media med inriktning grafisk design ! :D hehee

2007-09-29 @ 12:42:16
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: ida.

jag behöver med en ny design, min är så ful. :O

2007-09-29 @ 13:50:11
URL: http://iidaaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0