Minnen

Brtiney speras - I ´m not a girl, not yet a women

Denna låten är så grymt bra och väcker massor av minnen..



image1261

Jag förstår mig inte på de människor som hänger ut henne och hackar ner på henne.. Visst ser hon ut inte som idag men lugn, hon kommer dit en gång till. Hon kanske inte blir lika bra men nära. Jag gillar henne starkt kan jag tala om för hon är ett levande bevis på allt går fast ingen tror på än. Igentligen är det kanske inte konstigt att hon har grävt ner sig efter allt hon har gått igenom. Ingen människa är perfekt och man måste få ladda om batterierna.  Jag vet att de människor som hackar ner på andra har inte haft det svårt för då skulle det finns medkänsla och på ett sätt skulle man förstå. 

Kommentarer
Postat av: c

jag vet att hon har haft det svårt och tycker synd om henne. men hon gör inte saken bättre, försöker inte göra något åt att försöka vända folks åsikter och bevisa att hon inte är sån som alla tror ! det intrycket har jag fått. hon har haft det svårt, men försöker inte göra det bättre för sig.

2007-09-25 @ 11:56:10
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0