När kommer ni? Det är frågan det.

Vad trött jag blir.. På människor som säger att de ska komma men så gör de inte det. Jag satte klockan på sju för man vet ju inte om de skulle komma men tror ni att de kommer? Neeej :( Dessa sotare ;) Annars är jag stel frusen idag. Tror jag har åkt på feber :/ Usch allt i ett. Lika bra att jag får skiten nu så slipper jag den sen :)

Så söt hon är den där Emelie och denna oufiten skulle jag lätt kunna tänka mig i denna kyla.. Burr. Det ser så mysigt och bekävmt ut ;P Och mössan hon har på huvudet. Tro de eller ej men jag har sån med. Fast det var ett tagsen jag köpte den. Kanske dags att börja använda den nu? :)
image1277


image1278

Okej, jag erkänner. Jag är kär i min mössa..
God morgon på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0