Privatsak? Yessss

För det bästa sättet att hitta sig själv är att ta ett djupt andetag och stanna upp och se vad man har omkring sig. Deppa, tagga, deppa, tagga och sen går livet vidare.. Man måste våga ta risker för att komma någon vart och en liten del av att jag inte mått bra beror på att jag och min pojkvän inte haft det bra. Eller rättare sagt det mesta berodde på mig SJÄLV. Jag får såna dumma tankar och inget mer sånt nu tack :( Det tar fan koll på mig men som sagt. Jag är en figther och ger inte upp. .;P Igentligen borde jag inte skriva om vårat förhållande här och inget illa menat till er men det angår inte er. Det är en privatsak men ibland är det sååååå skönt att få skriva av sig och hoppas att någon förstår.. Kärleken är inte som dans på rosor och jag tror det ligger något i det. Om man inte har några motgångar mot sig hur ska man då klara av att stå på sina egna ben? Jag är såå kär så jag har de fjärilar i magen. Han är U N D E R B A R ända är inte allt perfekt.. Nobody is perfekt ;P Slut tjajat om det eller hur? ;) Hoppas för guds skull att det är bra med er sötisar och vink vink haha till S´s kompisar vilka det är nu som läser ;) Here we go..

image1139

image1140

  



Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Elly

I love it

2007-09-15 @ 21:23:47
Postat av: Evelina

SNYGGT som fasen du! me like!

2007-09-16 @ 16:33:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: emma

fin outfit.

2007-09-17 @ 09:30:13
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: c

som jag brukar säga: "ingen framgång utan motgång." är allt perfekt, man bråkar inte eller tjabbar eller nått sånt, då är det inte perfekt. att man tjafsar i ett förhållande visar bara att man våga säga vad man tycker och tänker och alla tycker ju inte lika dant. man litar på varandra helt enkelt. :) ser det så ! (fast jag vet att det känns jääääävligt tungt ibland)

2007-09-17 @ 15:53:13
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0