Såhär får du den plutiga munnen

Inte många timmars sömn inatt men vaken är jag allt.. För ovanlighetens skull köpte jag Frida igår för jag hade nästan läst alla tidingar som var ute i affären och jag fick en chock när jag läste den. Det märks att det är en tidningen till yngre tjejer runt 15 år men vilka SUPER tips de har.. Det som lockande mig mest var såhär får du plut munnen och 7 sidor bara om killar.. Jag gick in på denna sidan och kollade upp den prudukten som de tipsade skulle vara så bra.. Jag ska börja fukta upp min läppar mer och när det är gjort ska jag genast beställa en sådan.. Det vore ju en dröm och få me plutigare läppar och slippa anstärnga sig såhär... Dra in andan nu för fan lovisa och puta med läpparna haha i just kidding ;P

image1022

Too Faced Lip Injection Extreme heter prudukten som ska vara så bra :) Finns på eleven och kostar 279 kr.

image1023

Hur lockande är inte det här då?

Kommentarer
Postat av: Stina-Lee

den är inte värd att köpa.. tyvärr =/

2007-09-02 @ 18:11:30
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0