Saknaden blir bara mer och mer...

Fem veckor idag...

image1059

Sen lyfte du dina vingar och flög långt bort.. Saknaden blir bara mer och mer för varje dag som går.
Människor runt om säger att jag är så stark men ibland har jag bara lust att hälsa på dig mamma.
Men jag vill inte dö. Jag vill leva för jag kan inte lämna allt här. Snälla söta mamma kom bara och säg hejdå och ge mig en kram för jag hann aldrig säga att jag älskade dig den dagen du försvann. Klandra mig själv tänker jag inte göra mer för jag vet att det INTE är mitt fel det som har hänt... Som min pyskolog sa: Det gäller att minnas de ljusa minnen men det är extra tungt idag och du fått ditt ljus med. Såg du det? 

Kommentarer
Postat av: Becca

Åååh Lovve tycker så synd om dig :( Men nu slipper ju din mamma lida mera.
Men du är så stark så du klarar det ! Om du har klarat 5 veckor så klarar du lite till , jag lovar du är starkare än vad du tror , du är JÄTTESTARK som klarar av detta , jag skulle nog inte vara så stark om jag skulle mista ngn närstående.
Jag hoppas att du kommer till skolan imon och att du mår toppenbra ! Jag finns alltid här för dig Lovve vad som än händer ska du veta ! Om du behöver prata så lyssnar jag .
Puss Becca BF2b ;)

2007-09-06 @ 21:22:15
Postat av: Lovisa

Åh sötaste sötnos. Vad UNDERBAR du är :)

2007-09-07 @ 16:18:28
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0