Tjejsnack v.35

  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
  • Det beror helt enkelt på vilket humör jag är på.. När jag är ledsen lyssnar jag helst på ballader allt från Westlife till Lifehouse. Jag är en allätare när det gäller musik. Det mesta funkar för mina öronen men just nu är favoriterna sum 41.

  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
    Om ett och halvt år är jag ingen tonåring längre.. Usch vad hemskt det lätt ^^ Disney musiken älskade jag när jag var liten.

  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
    Hårdrock.. Vad är det för jävla musik när de bara skriker? Till och med jag kan göra bättre ;P

  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
  • Jag skulle vilja se Mandy moore för hennes röst får mig att störst gråta speciellt den i filmen A walk to remember.
    Sen skulle jag vilja träffa mer än allt andra Carolina Gynning. Jag beundrar hennes styrka. Hmm svårt val vilka jag vill träffa här näst.. Det finns någon ingen mer speciell... ;P

  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
  • Jag har alla hv.71s pojkarnas autograf och det är status ;) Sen har jag han den snygga handbollskillen som heter Johan Petterson and aaaah vad heter dem? De som sjunger jag ska följa dig genom eld och vatten nananana hur den nu går? Jag har fasen hjärn släpp. Läskigt värre ;O


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0