Vasegod, nu får ni veta mitt hemliga knepp?

Jag får ofta höra hur får du din kropp så fin eller i trim? Först vill jag säga tusen tack för alla komplimanger jag får och ni ska veta att jag fått kämpa för att komma dit jag vill.

 


Det enklaste svaret på denna frågan är att jag är född sån här. Min mamma var smal och vacker som bara den och min pappa likaså.. Det sitter i generna alltså men för några år sen var jag FÖR smal och hur mycket jag än åt gick jag inte i upp vikt och jag fick ofta höra, ät upp dig för helvete. Och ni ska veta att det är skit kämpigt för de människorna som är smala att gå upp i vikt och som för de som vill gå ner i vikt.. Men det finns ofta lösningar och för mig var det att forstätta att äta rätt mat och mycket godis åt jag. Men jag tror ju mer man ställer sig på vågen och suckar och sen tröstar sig med godis och tänker fan, varför går jag aldrig upp det plågar mycket mer än jag hade skitit i det.. Jag märker direkt hur kilorna rasar ner varje gång jag mår dåligt och ställer mig vågen och tänker att jag måste äta mer annars kommer jag dit igen och i detta läge stressar man sig själv och det gör allt bara ännu värre. Försök släppa det och tänk på annat och försök må bra och se till att äta rätt för det är det som är nycklen till dröm kroppen. Sen till er alla som vill gå upp är det  Lactiplus som gäller som finns att köpa på häslobutikerna. Jag äter såna varje dag och jag har märkt enorm skillnad. Både i pysket och vikten.. Och visst är jag nöjd med min kropp fast jag får höra då och då ät upp dig människa. Då tänker jag, hallå jag ser ur sån här och jag trvis med mig själv.. Det är himla synd att folk ska lägga sig i för det skapar komplex... Men tex anorexia måste man göra i det.. Det är ett rop på hjälp! Vet ni att det kan såra lika mycket som fan vad smal du är, som fasen vad fet du är.. Vissa personer tänker inte på och kan utbrista vad som helst till de människor som är smala. Men helt nöjd är jag inte med min kropp. Några kilo till så har jag har dröm kroppen haha ;) Sen tror jag med att det har att göra att jag spelade fotboll i åtta år och tack vare det har jag fått finare former. Som rumpa och vältränad ben. Det ni ;)

Hoppas att du/ni blev nöjda med mitt svar haha ;P

Kommentarer
Postat av: ebba

Har du några tips på vad man kan göra för att bli av med huvudvärk? :)

2007-09-19 @ 11:55:02
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Evelina

Sjukt bra inlägg, själv var jag sjuk i ungefär ett år för några år sedan och kunde inte gå upp hur mkt jag än ville. Vägde 36 kilo och var 1,55 lång. Alla sa att det var fult och att jag borde äta upp mig, men när det inte går så vet man ju inte vad man ska göra och mår bara ännu sämre. Så du har rätt, ett fan vad smal du är, är precis lika jobbigt som ett fan vad fet du är.

2007-09-19 @ 12:02:11
Postat av: Lovisa

Evelina. Hoppas verkligen att allt är bättre nu :) Vad glad jag blir att det nådde fram på det sättet jag ville ;)

2007-09-19 @ 12:05:58
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: evelina

usch usch, var det länge sen?
om du mpr dpligt psykiskt är ju det en förklaring till att du inte går upp utan ned i vikt med =)
kram

2007-09-19 @ 12:52:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Fia

Hehe jo jag såg det igår..så du har till och med fått ett svar=)

2007-09-19 @ 13:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0