Våta drömmar

För en gångs skull vaknade jag på rätt sida men jag hade så svårt sova inatt. Jag fick sån ångest inför skolan och jag känner att jag måste till en pyskolog så jag ska strax dit. Jag tror medicinen börjar värka nu, lycka :) Jag har insett också att det är mycket bra på tv just nu, precis som den gamla goda tiden haha ;)

Repriser av One tre hill
Andra revyn
Idol 2007
Ensam mamma söker
Och snart börjar Bonde söker fru.
Sen älskar jag att se på alla dokumentärer tex 45 minuter när det gick m.m



Jag hade sån sjuk dröm inatt med den ska vi inte ta här..
Okej, om ni lovar att vara tyst..?
Näe tror jag behåller det för mig själv men jag var alldeles svettig när jag vaknade haha ;)



Vilka program följer ni?

Kommentarer
Postat av: bella

Jag kollar andra avenyn, älskar det! och så ser jag idol ibland men jag följer det inte lika troget som förut. Jag tycker det roligaste är när det är tio kvar och det spännande börjar.
Kram!

2007-09-25 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0