En ny Lovisa är tillbaka ;)

Schicka bom bom bom . . .


image2239

Hejsan, stora som SMÅ ^^


Jag kan inte låta bli längre. . att hålla mig borta ;) 
Jag har en NY kraft och hallonkyssar är JAG helt enkelt.
Jag kan inte starta om.. Skita i en blogg bara sådär !?
Som jag lagt såååå mycket tid för.
En sida som många förknippar sig med mig.. 
När man väl en gång har börjat ska man väl fortsätta och
slut föra tills det man inte har någon kraft oh när det säger stopp?
Just de precis.. so here I am. ;) 

Tankarna far hit och dit.. Ska jag radera allt och bara hålla kvar själva bloggen..?
Näe vad fasen.. Detta är min dagbok & sida.
Jag vill MINNAS fast jag drar ett jäkla sträck över allt gammal som har hänt..

image2240


Hur är läget med er där ute? Stabilt. (!?) 
Jag hoppas det.. Själv är det helt fine.
Jag kämpar på så det bara glöder . . Samtidigt väntar jag på en viss person ska komma.
För idag kommer jag nämligen få fint fint besök. Mys :) 



image2236








Allt som skär Fly away . YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0