Mer fakta o modetips av Lovisa . .


image3

 
 
 
 Favorittidning:
Solo 
 Favorithemsida: http://www.ellos.se/
 Favoritaffär: H&M.
 Favoritplagg: Klänngar.
 Skor eller väskor: Skor.
 Byxor eller kjol: Just nu är jag inne på kjol period ;P 
 Favoritplagg i garderoben just nu: Alla klänningar
 Byter gärna garderob med: Nicole Richie eller Elin kling (A) 
 Vanligaste färgen på mina kläder: Mycket svart & vitt på vintern och mer färg mot sommaren. 
 Nu är jag klädd i: Enkla linnen och par gråa joggisar. MYS!
 Och absolut inte i: Åt sittander kläder som det säger smack om. 
 I sommar kommer jag att gå klädd i: Blommiga klänningar i massor, korta vipp kjolar, korta short med oversize t-shirt samt linnen och alla kläder som hör sommaren till.
 Men absolut inte i: Stövlar och tjocka jackor. Man vill inte koka av all värme ^^ 
 Min klädstil med tre ord: Docksött, rockigt samt classic. 

 Min kropp med tre ord: Unik och underbar (Jag är nöjd ialf ;P) 
 Jag tränar: alldeles för lite just nu. Men jag dansar & promenerar. 
 Min största last: Chocklad.
 Min idealvikt: 65 kg.
 Min vikt just nu: 63-64 kg.
 Idealkropp: Jag är nöjd som jag är men en som har fina kuvor så är det Jennifer lopez.

 Mig själv med tre ord: Pålitlig, en skrattfia och viljestark. 
 Bästa personlighetsdrag: Att jag alltid är mig själv.
 Sämsta personlighetsdag: Har allt för ofta bad-hair day.
 Komplex (utseendemässigt): Min näsa. 
 Stolt över (utseendemässigt: Mina ben.

 Sämsta skönhetstipset: Att sminka sig varje dag. Bad bad! 
 Bästa skönhetstipset: Avsluta duschen med kallt vatten och lägg lermask och sånt minst en gång i veckan och sminka inte varje dag. Låt huden få andas.
 Bästa budgetmascaran: Acos mascara
 Bästa lyxmascaran:  Cliniques
 Bästa ansiktsvårdsmärket: Clinique serie är bäst! (samt Aco;s brun utan sol for face.) 
 Bästa hårvårdsmärket: Schwarzkopf
 Bästa hudvårsmärket: Acos bodylotion




Kommentarer
Postat av: Liuza

Va rolig lista :) kan man copy?

2008-02-28 @ 18:05:33
URL: http://liuzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0