Sofijah

Hej alla i Sverige. :)



Damn vilket skit väder det är.
Mitt humör styrs väldigt mycket av vädret men som tur är står Lisa på schemat.
Hon strålar i mitt liv ni vet.

image2245





16 år är denna tjej och otroligt vacker.

image2244

Kolla i hennes ögon. Ser ni något?
Näe utan de flesta ser nog en helt normal tjej med stora drömmar.
Det är ju det, en bild säger mer än tusen ord.
Dem som strålar det är dem som man aldrig kan tro må dåligt.
En kommentar som jag ogillar är :
Du som är vacker och har allt. Hur kan du må dåligt?
Att människor inte kan fatta. Det är själen det handlar om inte vårat skal.
Vissa är mer skör än andra och ta en människa lika allvarligt.
Alla är vi människor oavsett hur vi ser ut är vi lika mycket värda.

Fly away - Sofijah

Fan nu skiter jag i allt
Varför ska jag stanna kvar
Det ända jag får är massa värdelösa svar
ni säger allting kommer ordna sig
du kommer att må bra
jag vet att ni bara ljuger för att få mig att stanna kvar
Jag fattar inte varför

Fan, ni älskar inte mig
Ni beter er som en låga
som har brunnit utan eld
Jag har försökt så många gånger
Jag har väntat på tiden

Men orkar inte längre,
ser ni inte hur jag lider?
Snälla, ta mig härifrån,
bort från denna värld
Till en plats där allt är
underbart & ingen har besvär
Jag går under varje dag
jag försöker att bli glad

hur mycket jag än ber
Mina tårat är för många,
har förvandlats till blod
Kanske vore de bäst att lilla fia bara dog.

Fly away, oh, please take
away the pain
Don´t go back, to the
shadows



osv . .


Jag tror många känner igen sig i hennes texter. Det är därför jag älskar dem så.

http://www.youtube.com/watch?v=OQq8lvf0MhU&feature=related

Klicka här så kommer du till hennes låtar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0