Tack för mig.

Kan ni se det? Dessa smilgroppar är äkta.. Jag vet att jag en vacker dag kan säga att det där rummet kommer vara vändpunkten i mitt liv.



image2238

Smyckerna är från Hm
Halsband - Once
Pennkjolen - Gina tricot
Satinskärp - Gina tricot




  

Hejsan sööööötnosar.

Ni kan aldrig ana hur jag saknar att blogga på hel tid?
Ni hundratals människor som följer mitt öde och ger mig så enorma snälla ord
vill jag bara säga att jag är hemma nu och vill ge er en STOR kram =)

Jag har sagt det förr, jag ska lägga ner den här bloggen
och när kraften finns börjar jag på nytt.. Räkna med runt sommartider.
Det finns en del saker som måste ordna upp med innan jag vill lägga energi på annat


.

Jag kan inte låta bli men hela mitt liv har vänts
upp och ner på dessa senaste dagarna.
Det går upp och ner hela tiden men i allt
det svåra har jag funnit många nära vänner
som verkligen förstår . . .
Jag begär inte att min omgivning ska göra det
men för en gångs skull känns det inte så ensam.
Till och med den bästa kan hämna där.
Ta vara på den hjälpen man kan få.





Om du läser det här så vill jag säga.

Du vet att du är den bästa killen som finns.
Igår var den bästa och mysigaste alla hjärtans dag jag har haft.
Snälla nyp mig, jag kan inte fatta att det finns en människa som dig.
Jag sluter mina ögon en gång till och inser att det är en verklighet
och den verkligheten är du. Du är lyckan i allt detta mörker.
Tack, för att du acceptera mig för den jag är,
Tack för du lyssnar som ingen annan och tröstar.
- Allt ordnar sig. I din famn vet jag det.
Du är inte en kille som ett hjärta bubblar extra för
näe du är även min bästa vän.  
Du vet att du betyder mycket för mig♥




En fråga som jag bara undrar.  - Varför sviker samhället än så hårt när man inte mår bra ?


image2236

På min buse <3


Vi ses i stan eller så hör vi längre fram. Ta vara på er alla som ni håller kär.
Det ska jag göra nu än sitta här. Glöm inte detta.
En dag kan allt vara försent. .

Med kärlek Lovisa.


  


Kommentarer
Postat av: sooofiee

Hoppas allt ordnar sig lovisa ! kämpa på, jag vet att du klarar det :) / Sofie j .

2008-02-20 @ 19:41:15
URL: http://lickiie.blogg.se
Postat av: Anonym

vad bra att allt verkar ordna sig nu lite iaf, men skulle gärna vilja veta vrf du låg på sjukhus??:) xoxo

2008-02-21 @ 21:30:13
Postat av: Lovisa

Jag förstår att du är nyfiken.. Alla har vi lilla nicke i oss ;)haha Läs hela min blogg så kanske du förstår vad felet låg.

2008-02-26 @ 10:11:49
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0