Ännu ett vrius som är i luften hos Lovisa

image2172

Atsssoch..
Andas in andas ut.. Fasen vad täppt jag är i näsan. Jag har åkt på en rejäl vinterförskyldning.. Bästa botemedlet är kokhett vatten med två tsk houng i.. Slurp.. Det sticker som bara den i halsen och smakar bläääää, men efter några timmar mår man genast bättre.

image2171

Vänta lite. Jag måste bara svara...
Det var mamma. Tack och lov att syrran mår bättre. Efter allt som har hänt blir man orolig för det minsta lilla... Förresten var kul att se att ni är ny kära och faderolana. Det glädjer mig :) Love in the air..

Jag var ju på stan för några dagar sen och detta fick följa med mig hem..

En farfars tröja är ju aldrig fel och ett enkelt baslinne med kanppöppning.. MYS!
image2162   image2163


Rosblad från ikea och såhär blev restutaltet. . .

image2168

image2169

LIte mysig stämning där på hög nivå..
Dem gör verkligen det där lilla extra ;P

Spring & fynda gott folk :)

<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

snyggt det med bladen. :)

2008-01-06 @ 16:43:29
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Felicia

Vart ifrån fick koftan och linnet följa med dig hem? (: älskade linnet

2008-01-07 @ 12:00:46
Postat av: Lovisa

Båda grejerna är från Hm oxh linnet kostade ynka 79 kr :)

2008-01-07 @ 22:29:22
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0