Efterlysning, vem är denna man?

image2231





haha okej. Så här lågt brukar jag aldrig sjunka.
Men JKpg folk ni som hänger här i krogarna.
Vem är denna mystiska man?
(Ni ser han i bakgrunden! haha ;P)
Tyvärr minns jag inte vad killen heter men det vore kul
om någon visste vem det var.
Jönköping är ju inte så stort om man säger så.
Om du vet vem det är så hojta bara till då ;P
Problemet är att han fick mitt nummer men fick nog fasen fel.. 
Desperat?  No no no no  men det är något men den där killen.
Jag känner bara det u know och tyvärr visade jag det hela på fel sätt vad jag kände.
Jag skäms nästan för det! But shit happends!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vet inte vem mannen är men jag har likadan väska iaf:)

2008-01-16 @ 17:15:37
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0