Hej hopp ännu en söndag här :)

Hallå i stugan :)

Åter en söndag på ingång . . Det värsta jag vet är nog att vänta och det är vad jag gör nu..
Jag hade ruskigt kul igår och släppte verkligen loss och sen träffade jag en redig go kille som jag hoppas att få träffa igen. En hiphopare.. Yoooooooo haha ;) Skämt och sido priset tar nog Camilla (Har för mig att du heter så. Jag med namn = Bad bad.) som är bloggläsare och det var lite smått kul att bli igenkänd. Tack söta du för att du kom fram. Strong done! Sånt göt mig verkligen glad bara så ni vet.

Nog med det.. Man kan inte blotta ut allt men jag ska göra en del för att få träffa mr. hiphop igen. Jag tror ju på ödet som ni borde veta i detta laget om det är mening att något ska hända så blir det så :)

image2229



Älskade vän, ingen är perfekt men saken är att du är min bästa vän och jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Jag finns alltid här för dig ♥



image2230


Tack för en trevlig kväll tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va söt du är på den bilden!

2008-01-15 @ 01:13:25
URL: http://www.jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0