Kjolproblem.....

Hallå alla :)



image2141



Första gången jag är uppe när tuppen kluckar..

Det känns skönt att för en gång skull inte sova bort hela dagen..

Dagens palner är inte många men jag hoppas att det blir en del..
Idag har jag fasen bestämt mig för tag i det jobbiga. Att plugga och vi får se hur det kommer att gå..
Som vanligt kommer jag göra allt sista kvällen innan skolan börjar.. Typiskt Lovisa syndromet ;)

Allt bra med er? Själv är det kanon. Jag var nyss och kollade synen imorse och det kändes direkt när jag fick linser. Jag är för sjutton bullar blind nästan.. Inte långt ifrån & på fredag får jag äntligen mina linser efter denna evighet.. Det är som öpnnas en helt ny värld för mina ögon..



Jag är så förbannd på Ladourte.. Det var det sämsta jag har varit med om. Jag varnar er köp INGET där ifrån.. Jag fick ett mejil där det stod att min kjol äntligen var påväg (efter ett halv år försening) Och med ett leende gick jag till posten idag och hoppas att den skulle vara fin. Men jag fick ännu en chock för de hade ljugit, där låg inte en kjol utan bara en katalog. Sen hittade jag ett brev där det stod att det skulle ta tio veckor till. Nu är jag fasen trött. Jag börjar ens undra om de har ens dem kvar? Jag beställde den 7 Juli förra året.. Det ska ju för tusan inte ta ett år för att den ska komma fram. Är det här som kallas Service? Bad bad :( Jag är så grymt besviken och de har fått höra ett och annat från min söta mun..

Är det någon som har varit med om något likande?


Näe nu skiter jag i den och lägger pengar på denna söta kjol istället... Sooo sweet :)



image2143

Från Indiska - 199 kr


 


Bild Cecilia :)



 Borta med det dåliga och in med det bra. hehe så ska det låta!
Härligt att man kommer på dessa tankar nu för hur fint är det inte med färgade pumps..
De gör det hela lätt som en plätt på en ganska tråkig outfit..

image2142

Ikväll tänkte jag ger tips om man hur man får hollywood håret på max 20 minuter.. Hårspeciall you know och sexsnack är på G.. Vi hörs ikväll för nu ska jag slänga mig framför tven.. Näe plugga var det mohahah ;P

Med kärlek Lovisa



Kommentarer
Postat av: c

gör du så :)

2008-01-02 @ 14:15:19
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0