Vad fan tänker dem med?

Hej sötnosar :) God fortsättning förresten. Detta året kommer bli det bästa. Jag försöker tänka så iallafall.

image2134

Jag mår långt ifrån bra idag men jag har mig själv att skylla.. Fast det var värd kan jag tala om. Såhär bra nyår har någonsin aldrig haft förutom vissa saker som skär i hjärtat.. Just de precis killar. Hur fan tänker dem? Den frågan ställer jag ofta. Visst ska man inte dra alla över en knat men ibland börjar jag undra om de ens har en hjärnceller och det var till och med en kille som kom fram inatt och sa killar de är svin. Hmm..

Jag blev bara mer och mer arg igår när jag träffade en ur trevlig kille
men sen visade det sig att han hade tjej och ändå höll han
 på och sen föreslog han att  jag skulle följa med honom till ett hotellrum.
Då fick han ett härligt finger framför sig.. Om hans tjej bara visste tänkte jag..
Otrohet är bland de värsta jag vet.
Jag fick dåligt samvete av att jag gav han fingret 
och blev äcklad av mig själv att han stötte på mig. 
Men nu är jag stolt över att jag har det modet
att inte låta någon jävel trycka ner mig.
För ett as förtjänar ingen trevlighet.. 

Det är inte dugg konstigt att jag har svårt att lita på killar
när de flesta visar vara sig som bara tänker på en sak.
Jag läste nydligen att 30 % av människor
hittar sin kärlek på krogen.. Att de lyckas är ännu ett mystrium för mig.

Det började inte bra igår.. Jag och Lisa bestämde vi skiter i hur vi ser ut och drar i panik till stan för att köpa smink och sådant till mig. För en gång skull sket jag i Hm:s smink och satsa på ett dyrt märke. Det är ju bara nyår en gång och första året som jag ska fira det ute. Med lyx försvann en del ur min plånbok men det var det värd för den tjejen som gudie mig visste precis vad jag sökte & jag är så nöjd med allt som fick följa mig hem..

Timmarna rann iväg och hockpuckos hade jag hunnit med lermask, sätta dit naglarna och självtorkat håret.. Med raskande steg sprang jag till Lisa och påvägen snubblade jag och några naglar gick av. telefonen ringde och klant som man är tappar man både cidern man hade i handen och telefon.. Himlen fick höra sig några fina (helvete, gärnballe,) ord och tänkte mamma vad fasen gör du? Skrattar du nu.. För du och jag är ju så förbannat lika. Efter en halv timme var jag framme och Lisa fick sig ett gott skratt. För pumps och racksockar är ingen hit haha ;) Mina älsklingsstrumpor.. De får stå ut med mycket..

Är inte håret fint..? Bilderna är tagna när jag kom hem.. pusst vad trött jag var ;P

    

Då jag äntligen var framme blev jag behandlade som en prinssesa..
 Lisas syster är so sweet :) Hon både sminkade mig och lockade hela håret..
Varje gång jag tittade i speglen var det ovant för mig för
jag brukar aldrig locka mitt hår pga av tidbrist ;)
Och humöret blev inte lite bättre när de hela tiden skulle påpeka att
jag var så söt & lik en docka..
Mit mål var att satsa på babydoll feeling och Diana lyckades verkligen..
Sen när vi väl i farten vatt det lite mingel & rnut nio snåret drog vi vidare till Centrum..

Tack för en trevlig kväll tjejer ♥


Hoppas att ni hade det bra igår :) Det hoppas jag innerligt att ni hade..

Kommentarer
Postat av: Camilla

finfina bilder. :)

2008-01-01 @ 18:55:33
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0