Dessa dialekter.


BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . . .  .



221857-2394




Pinglor & herrar.^^
När jag har tid över så sätter jag mig fort som
 sjutton vid datorn.. (annars tar bror den ;P)
Det känns underbart att få skriva lite igen..! So here we go.. 




Idag har jag jobbat & jobbat.. Slitet som en gris eller där drog jag kanske lite på.
Pga av att jag vet kunde slitet lite mer men tröttheten hann ikapp mig.Gäsp!
Det luktar pengar iallafall haha ;)



Än så länge har lovet varit underbart och igår var jag i Brynäs
som jag inte varit sen..  hmm jag minns knappt när det senaste var.
Det ställe kommer alltid ha en särskild plats hos mig.
Vissa av er följer min blogg so hey på er ;) Ni vet att jag gillar er
fast vi har långt ifrån samma mål & syn här i livet..
Jag känner mig som pappas flicka när jag är med dem.
Deras bakgrund är långt ifrån som min om man säger så och
därför är det bra att Lovisa kommer dit i farten ibland. Så det blir ordning & reda!
Ingen är perfekt och det borde ni veta i detta laget ..






image2395




Jag tycker det är härligt med dialekter.
Kul att människor inte talar likadant utan alla har sitt
och de i Gävle de har ju fiiiiiiika som låter för jävla gött haha ;)
Jag kan skratta åt det i evigheter.. fiiiiiiilka ;P
hahha för fan Lovisa, ge dig.
Men så mycket jag fick ta igår så ska de bane få lite igen.
Är ni med ? Fiiiiiiiiiika. Yeah, där satt den ;)


Hoppas innerligt att allt är bra med er..




image2387



Kommentarer
Postat av: Marielle

(svar) visst var den =) vad händer idag?

2008-03-26 @ 11:08:36
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0