För kärlekens skull


image2386




BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM .. . . .




Snyft snyft kylan och förskyldningen håller i sig men
idag människor. Jag varnar er. Jag mår inget vidare..



Det började redan på pratiken.
 Det hände en grej som fick mig att minnas mamma.
Jag gick in på toa och då brast allt. Det var så skönt att låta dem får komma ut
och sen när jag väl kom ut dit ifrån så sa en unge; Varför är du ledsen? 
Så gav hon mig världens kram.


Efter det mådde jag rätt bra kan jag tala om.
All den kärlek ett barn ger & lycka det behöver varandra människa.
Kärleken som är i luften är det finaste vi har.
Det är därför jag också brukar säga missbrukar ALDRIG orden, Jag älskar dig.
De orden är så stora och säg det när ni väl menar det.
Det är fan inget vardags ord som vissa verkar tro..
Jag stör mig så jäkla hårt när någon börjar skriva eller säga 
det redan efter en vecka eller en månad..
Jag får panik då & flyr fort som ögat.
Tanken slår alltid då, hur fasen kan man älska en person efter en månad/vecka.
Vad fasen vet den personen om kärlek?


Kärleken växer nämligen fram..
När en person kan acceptera sina bra och dåliga sidor.
Då är man god påväg.



Kärlek är den finaste gåvan vi får tycker jag.
Utan kärlek dör man och det vet ni nog om.
Men familjens kärlek är starkast och till ens vänner.
Utan dem.. Då klarar man sig inte.


Denna puss är tillängd mina underbara vänner som läser min blogg
& mamma som håller koll. Samt er läsare. Det är ni jag gillar.


image2387



Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska bli roligt träffa dig hehe hoppas att jag hittar rätt till förskolan hehe hoppas du mår bättre säg till om det är nåt pusspuss

2008-03-19 @ 09:41:39
URL: http://denoberoende.blogg.se
Postat av: anna

blir det jobbigare för dig vid större helger & så med ? :S

2008-03-24 @ 11:51:21
URL: http://mjaauuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0