Gnäll fia kommer smått fram ;)


Suck, suck åter igen SUCK!





image2301

Tredje gången nu på två månader (Usssch!)
Tredje gången gillt..?
Jag tror inte det är sant men
hög feber och halsfluss har kommit på besök igen.
Jag & min hals är ingen bra kombition.

image2302
Sooo här sitter man och svettas för fulla mugar
samt tycker synd om sig själv för jag har djävulsk ont.
Sen att jag har ätit antiobotika nu i 30 dagar är ingen hit.
Blir bara tröttare & tröttare.
Orken bara försvinner men jag får se det positiva i det
Jag blir frisk snabbare och smärtan lindrar.







BOM BOM BOM BANG




Jag brukar aldrig kristera någons åsikt.
Alla är vi olika ser olika på saker ting ur sitt perspektiv.
Förlåt men när jag såg detta blev jag ARG rent ut sagt.
Jag har svårt att förstå denna människa.
Hon lär inte gått igenom mycket.
eller när hon skriver såhär



" Dock förstördes mitt humör nu när pappas fru kommer en med hennes ammande kompis, så jäkla äckligt! Har lust att smälla till ungen så den håller klaffen, hatar verkligen allt som rör små barn! Nej men jag ska gå nu, om dom är kvar när jag är kvar då blir det ett jäkla liv!
Haha men vi hörs senare hörrni! <3 "








Och hon anser sig vara mogen.. Vissa tappar hjärncellerna när de föds ;)

image2303







Nu ska ni se få något vackert. Nämligen Christans lilleman..



image2298







image2297








image2299








image2300



Lovley.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får krya på dej =) kram

2008-03-03 @ 17:16:23
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: jen

Du, vem är den där tjejen på korten....!? Känner igen hon men. Kram

2008-03-03 @ 20:17:34
URL: http://jennyfredin.blogg.se
Postat av: Anonym

krya på dig ! när du är frisk slå då lilla becca en pling för hon saknar lovve :( . Take care (F) / Becca

2008-03-04 @ 12:09:25
Postat av: Sara

Jag håller verkligen med dig när det gäller den tjejen som ogillar barn. Arg blir jag med, och ännu mer när jag läser kommentarerna till hennes inlägg. Vissa människor måste verkligen inte ha någonting att tänka med.

2008-03-04 @ 16:27:14
Postat av: Elin

Nu har det kommit upp en bild på mina "nya" tänder;)
Föresten så är det verkligen jätte kul att du börjat skriva igen, din blogg är alltid trevlig att läsa=)

Krya på dig!

2008-03-04 @ 20:34:30
URL: http://olofssson.blogg.se
Postat av: anna

asså det är så hemskt allt :(
känner precis som du har skrivit på vissa inlägg
;(

2008-03-04 @ 21:54:56
URL: http://mjaauuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0