Var ju ett tagsen . . .

image2346




Namn: Lovisa
Födelsedag: 16 Januari
Hemstad: Jönköping
Ögonfärg: Blå/gröna (bruna ibland tack vare linserna;P) 
Hårfärg: Blond
Längd: 179 cm lång
Höger/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Stenbock
Skostorlek: 41 (big foot ohja ;))
Är dina föreldrar skilda: yesbox och det är jag konstigt glad
för annars hade jag aldrig fått mina underbara halv syskon.

Mål förra året: Låt inget stoppa dig. Du är bra som du är!
Första du tänkte på när du vaknade: Tänkte på han & undrade hur det är med han?

ANTAL
Syskon: fyra st, 2 bröder & 2 systrar
Piercings: Endast  ett/två hål i vardera öra & navlen
Tatuering: Nope men riktig sugen. Har vatt det länge;O

FRAMTIDEN

Namn på barn: Zack, Kevin & Cornelia, Emilia
Vill du bli när du blir gammal: Att jag har nått de mål som jag har med livet.
Att jag är lycklig & nöjd med det jag har gjort.

Drömjobbet: Att arbeta med barn som far illa tex socinom

FAVORIT
Mat: Snabbmat (skäms för att säga det.) Tacos är även en favorit.
Sport: Hockey (hv blåå)
Djur: Hund
Glass: Magnum. Yummie!
Nummer: 18
Tuggummi: Extra White och Fusion
Helgdag: Fredag såklart!
Årstid: Sommar, jag älskar sommaren! Vintern har också sin charm men sommaren övervinner. Sol & värme!
Tandskrämssmak: fräsh doft.
Radiostation: beror på humör men rix fm spelas det mest tror jag allt.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ohja
Blivit dissad: Nja inte direkt..
Sovit utomlands: Ja fast det var ett tagsen..
Gråtit i skolan: Ibland finner inte tårarna något hinder.
Spytt i skolan: nja inte vad jag minns iallafall.
Velat bli modell: hmm, slitzmodell.. Bad on me ;P
Gjort något dumt som du har skrattat åt i dag: haha självklart.
Sett en död människa: Hmmm
Använt droger: No way..
Ätit sushi: Nej, det verkar inte särskilt frestande
Retats: Haha ja

THIS OR THAT
Cider/öl: Cider
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Donken
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar, mumsfilibaba!
Kött/Veg: Kött, så sjukt gott
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Nike
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/paj: Kakor fast det beror vilken paj det är..
Mtv/vh1: Mtv
Blind/döv: Döv

KAN DU
Gå ner i splitt: Inte direkt, men jag har kunnat.
Skriva med båda händerna: Ja, men det blir definitivt snyggare med höger
Blåsa en bubbla: Yes
Ha dina ögon i kors: Om jag kan!
Nudda näsan med tungan: Nej, men det är inte långt ifrån.

SENAST DU
Skrattade: Nysss. När jag hörde en grej på tven, " ey withe boy"
Grät: Igår
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: Skämt och jag är lika bra kombination.
Sjöng en sång: Idag, jag satt o sjöng med på en låt nyss




Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Sv* Fint. Har du något "ute" då? Alltså inte släppt en singel? hehe

2008-03-14 @ 17:24:17
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Anonym

du måste väl va längre än 179? typ 185?

2008-03-22 @ 14:03:33
Postat av: Lovisa

Tro de eller ej. Jag ser längre ut pga av jag är smal men 179 mäter jag över havet :)

2008-03-23 @ 10:23:57
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0