Kärlek uppåt hundra

Jag har läst om och om igen era komentarer. Ni är fasen förunderbara, speciellt du Gabbi. Dina ord värmer enormt och du lyckas alltid göra mig så glad. Tusen tack för att ni finns <3

Jag var ju inte i skolan idag pga av att jag somande med hög feber igår och hade världens huvudvärk när jag vaknade sen vaknade jag inte förrän ett och tack lov att jag inte gick dit för nu fick jag reda på att vi hade bara so provet och det skulle inte jag göra idag utan på tisdag istället. Härligt att man inte missade något och sicken tur jag har då ;) Efter massa drickande av saft och cola och svettningar mår jag bättre. Det är ju fredag och en underbar helg väntas framför mig. Jag har knappt planera något så får man vad det blir men först ska febern gå ut kroppen. Here we go..

hihi vilken skillnad det är på en systemkamra och en digtalkamra ojojoj but duga var ordet ;)
image1367

Dessa röda ögon som blir på visa kort. ireterande ^^
image1366

  

♥ Svart hängsel kjol Gina trciot (NY)
♥ Leggins Lindex
♥ Bruna benvärmare Lindex
♥ Jordgubbshalsband Once
♥ Stövlar Skopunkten (Förra årets modell)
♥ Vit tunika Gina tricot
♥ 
Väska Wedins

Vad tycker ni om dagens outfit?

 

Kommentarer
Postat av: gabbi

naww va snäll du e =) du förtjänar verkligen o va glad o lycklig efter allt som du har gått igenom...du e verkligen en stark person! jag tror på dej o vet att du kommer klara dej igenom allt detta...=) ge inte upp hoppet. du e en person som man ser upp till. jag hoppas du aldrig ger upp bloggen för jag älskar din blogg o kan sitta o läsa den flera timmar om dan... krya på dej o jag önskar dej en underbar helg kram

2007-10-12 @ 17:00:54
URL: http://gabbilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0