Lighthouse Family - High

Det är som sången är tagen direkt ur mina ord och tankar..

Lighthouse Family - High

image800


Jag har nog stängt in en hel del och jag vet att det är dumt. Men det känns som verkligen ingen förstår fast jag vet att det finns massor där ute som har gått igenom samma jävla sak som mig. Idag är det två veckor sen med. Två veckor som har gått rusikgt fort. Det är en svår tid och det gör ondare när vissa inte respekter min familjs och släkt val. Att du ens har mage att skriva så. Jag vet att mamma aldrig skulle vilja det. Jag har lust att skriva tillbaka men jag orkar inte starta ett bråk så om du ser detta så respektera våra val och lämna inte ut mer om mamma. Jag vet att hon inte vill det. Jag fick det tecknet igår. Näe nu ska jag tända ett ljus idag som jag gör varje dag.

Nu börjar jag fatta. Du finns där uppe och kommer aldrig mer hem igen.



Hihi jag har börjat göra en egen minnesplats.
Jag ska köpa en raggarbil och sätta ett kort där på mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0