Mår inget vidare

Tack och lov att det är fredag imon säger jag bara. Kändes både bra och dåligt att var tillbaka idag. Det var himla kul att se alla sötnosar igen... Jag önskade bara att någon kunde kram om mig och sa detta kommer gå bra. Jag är så rädd och vill inte ge upp. Jag vill bara vara mig själv utan att någon dömer mig. Det är så svårt att sätta ord på det jag känner men jag önskade att vissa kunde läsa av mig fast jag vet att det är svårt eller rättare sagt omöjligt. Ingen har den gåvan. Jag taggar om och tänker positivt... Bättre dag imon? Självklart ;)

image872

Here we go... Detta var dagens med mörka jeans och pums till ;) Linnet är ifrån Tessie...


Jag saknar vissa sötnosar. Det känns ibland som vissa fryser ut mig för de vet inte vad jag ska säga. Jag är bara tacksam för en kram. Vänd inte ryggen till mig och va rädd, för det som gör mer ont nät vissa inte vet vad de ska säga..

Kommentarer
Postat av: Leona goes greek

ibland har man sånna perioder...hoppas det känns bättre imorgon!

2007-08-23 @ 18:25:35
URL: http://mittepirus.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Gumman du kommer klara detta det vet jag! JAG vet att det är svårt nu men kom ihåg att jag finns här för dig och jag kommer vara vid din sida för alltid. Och jag sickar massa KRAMAR till dig bara till dig. För att du är en underbar människa på utsidan och insidan. Du begåvad lovisa på olika sätt. Det är sak jag kommer alltid gilla om dig är att du är så begåvad även om du inte känner det ibland vännen! ÄNNU ENGÅNH MASSAR KRAMAR TILL DIG MIN VÄN.

2007-08-23 @ 18:33:50
Postat av: Lovisa

Åh Lisa. Min bäste vän :)*

2007-08-23 @ 21:50:51
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: johanna

jag har det där linnet i rött...
äääääälskar det :p

2007-09-02 @ 14:40:33
URL: http://englaavakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0