Okej, jag erkänner . .

Jag har så svårt att slita mig loss ifrån er eller rättare jag får aldrig skrivkramp. Med musik så går allt och då är det verkligen svårt att slita sig loss när man varken har ipod eller mp3.


image838

Smarta flickor går inte i korkort. Jag förtstår inte ens hur vissa kan få ur sig såna komentarer eller hon hade kortkort hon får skylla sig själv. Kan inte de människorna bara raderas ut ur min värld? Jag älskar att använda kortkort jag blev galet glad när modet blev det så slipper man skämmas... Ibland när man går på stan kan man få såna blickar så det är inte klokt. avundsjuka jag vet ;) Jag förstår mig inte på er tjejer ibland. Tack och lov att jag har er och mina söta vänner som acceptera mig för den jag är.....Oj nu är klockan snart två och jag sa fem minuter ;P Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: I.C.I.A

jag älskar också att ha kort kort!

2007-08-20 @ 15:34:33
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: Lovisa

Göttans :)

2007-08-20 @ 16:58:00
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0