Året som har vart . . .

image2124


Jag sitter just nu och lyssnar på radion och Michael Jackson spelas för fulla muggar. Säg vad du vill men han är allt en kung ;P



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det som jag fruktade mest hände och jag gick vidare min egna väg.. Ingenting är omöjligt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade ett och det var... vill jag inte gå in på men nej jag höll inte det ;/

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja inte direkt men jag vet människor som har fått barn men jag känner inte dem inte så väl.

4. Dog någon som stod dig nära?
Alldeles för många dog detta året. Speciellt gjorde det ont när mamma försvann. Den dagen kommer alltid vara en av dem värsta.

5. Är det något du saknar år 2007, som du vill ha år 2008?
Jag är rätt nöjd med mitt liv men ett körkort skulle inte vara fel :)

6. Vilka länder besökte du?
Jag hållde mig genom sveriges gränser i år..

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
2 augusti och den dagen jag och mitt x gjorde slut. För då öppnades en helt ny värld...

8. Vad var din största framgång år 2007?
Att jag insåg att livet är mycket mer värd än det här.

9. Största misstaget?
Ältat massa gammalt framför han, det finns så mycket jag ångrar att jag har sagt men shit happends.. Man lär ju sig av sina misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yes, jag lider av depressioner men börjar komma sakta men säkert komma ur skiten..

11. Bästa köpet?
Helt klart min klädstång.. Ett helt lovley fynd :)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lisa gör mig alltid glad, det kvittar på vad jag för humor sen janne. Finns det någon skönare än han? När han är igång skrattar man så man tror att man sätter något i halsen..

13. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & presenter

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Bob marley haha tack vare han, Umbrella och dunka dig gul blå.. Usch hatar den låten ;P Hur fan kan man kalla henne artist? Okej förlåt där kom pms fram haha ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare helt klart.. Detta året har varit ett fy faro år.. Fast jag får inte glömma allt jag har lärt mig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med mina vänner och att han o jag gjorde slut tidigare.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat så mycket gammalt.. Det tär bara på krafterna och min omgivningen.. :(

18. Hur tillbringade du julen?
Jag myste med min nära och kära uppe i Gävle..

19. Blev du kär under 2007?
Ohja.. I början var jag helt sold hehe underbar feeling det där!

20. Hur många one night stands?
Jag hade ett stadigt hmm liv med en viss person..

21. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn.. (Oslagbart och det är beroendeframkallande.)

22. Hatade du någon som du inte hatade i början av året?
Hata är så strakt ord men det finns en person som jag nästan hatar tack vare allt han gjorde mot mamma. Jag vill verkligen INTE känna detta hat men jag är så arg på honom så det är svårt att låta bli. 

23. Bästa boken du läst i år?
Det ska bli ett sant nöje att döda dig med Magdalena graaf

24. Största musikaliska upptäckten?
Ohhh.. vad heter dem nu igen.. de som sjunger happy ending.. Mika så var det haha ;P

25. Något du önskade dig och fick?
Att slippa den där känslan att vara instängd

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett körkort men det var mycket som kom ivägen så det är inte så konstigt. Jag har ju knappt börja men nu är det andra puckar ;)

27. Årets bästa film?
Underbar älskade av alla.. Har för mig att den heter så men den gillade jag starkt.!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Gick i skolan och var med Lisafisa :) haha det är så illa att jag knappt minns den dagen men jag minns festerna :) 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre kanske?
Om inte mamma hade dött..

30. Vad fick dig att må bra?
All kärlek som jag känner, shoppa, umgås med vännerna och bara få vara. Slippa alla beskymmer tex som varför ringer han aldrig? Bla bla bla ;)

31. Vem saknade du?
Jag saknar enormt den kontakten Vicki och jag hade.. Men jag är samtidigt så glad att jag har kommit Lisa närmre.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Att lära känna S och hans familj helt klart, de verkade så underbara och det är synd att kontakten inte finns kvar idag. Det saknar jag enormt. Samt är jag himla glad att jag fick uppleva allt det där... Livet blir inte alltid som man har tänkt sig ;)

 

Kommentarer
Postat av: samantha

va snyggt skärt och armband du har på bilden!

2007-12-29 @ 22:17:54
URL: http://samanthaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Lovve ring mig när du ser detta ! :D måste snacka lite sedu ;) . Puss

2007-12-30 @ 00:32:02
Postat av: Rebecca

kommer inte va hemma men slå mig en pling på min mobil istället är du snäll :)

2007-12-30 @ 11:46:26
Postat av: samantha

åh tack jo mycke bättre :) men de känns ibland! kram

2007-12-30 @ 21:28:12
URL: http://samanthaa.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: hehe nice nice :)

2007-12-30 @ 23:47:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hoppas helgen varit bra. Förkylning är ju något som inte är så trevligt men det går över så kämpa på.
Snygga tröjor, de är ju även snygga till våren och sommaren med ljusa färger till. Ser att du äntligen hittat rosablad att göra mysigt med. Ha det gott !
Hoppas ni fått fart på datorn. M

2008-01-06 @ 21:59:55
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0