Bad and good news =)

Hejsan sötnosar =) Allt bra? Själv är det tummen upp.. Äntligen, säger jag bara.

image2028

Jag har tömt det mesta där bak i ryggtsäcken kan jag säga.. Jag sitter nu på pappas jobb dator för att hålla er lite uppdaterade men jag har lite bad news.. Vårat internet har krasat totalt för oss där hemma och det är  katastrof kan jag tala om både för mig och mina syskon. Men det ska blir skönt att slippa det sega vi har för vi ska byta opratör så det blir mer bloggning och mindre krångel.. Jag ville bara säga det, jag är inte bort för alltid men fram tills jag åker till Gävle (som jag gör om en vecka ;)) kommer det vara segt från mig.. Men så fort jag hittar en dator tänker jag slita mig till er. mohahaha 



Planer för helgen..

Imorgon ska jag allt till skolan. Klockan nio ringer min doktor så hon får bli min väckarklocka sen  drar jag vidare till byussen and skolan.. Därefter hem fort som sjutton sen bär det av till Lisafisa för det blir göra sig iordning hos henne för imon ska det dansas.. Vi ses kanske på centrum.. Ni som läser min blogg hojta gärna om ni ser mig.. Jag är extrem trevlig men jag blir ännu bättre när jag är full haha ;)

På lördag ska jag städa.. det är jobbigt faktum och sen blir det jobba kväll igen :)  

Söndag har jag ännu inte planerat något men det återstår och se..

Vad ska ni göra ihelgen då? 




haha även kändisar måste kolla om de sitter där de ska ;)
image2029

Kan ni se vem det är? ;P

Puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja glöm ej :)

2007-12-13 @ 19:58:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: erika

vem är det då?

2007-12-15 @ 22:25:11
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha de du ;P

2007-12-16 @ 19:21:57
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0