Brandlarm och en del trevligheter

Pruttmoss ;P

image2100

Vi kör en snbbis kvällsinlägg innan jag bänkar ner framför filmen underbar och älskad av alla.
Känner ni rymten? dududududududududud allways we be togther..

Jag hör damnsugar ljudet och njuter av att alla klappar är färdig köpta nu och jag har en hel del pengar kvar tack vare att jag inte hittade mycket idag men jag ska börja spara nu. Vi får se hur det går men jag börjar mer och mer tänka på framtiden och flytta hemifrån. (För er som undrar firar jag två julafton pga av att mina föräldrar är skilda.) = massor av julklappar som väntar tex min Lg telefon whoho ;) Tror ni inte att brandlarmet gick idag på köpis så alla var tvungen att gå ut pga av en idoit.. För det var falskalarm. Jag hoppas den killen/tjejen mådde bra för att förstöra för andra.. Aww mina öron mår inte bra om man säger så för det tjöt hela jävla tiden.. Jag hade inte någon alls lust att slp den personen.

Här har ni snygga Kerstin. Inte kan man tro att denana kvinna har fyltt 50 år ? ;O
image2102





Sista natten nu här upp i kylan. Ska bli lite skönt att komma hem och få träffa Lisa mfl. haha men mest blir det kul att få höra mitt språk igen haha de pratar ju så roligt här uppe ska ni veta. Fiiiiiiiiiika, det ordet slår många puckar ;) Fast jag har fått en del beröm över min dialekt. Speciellt när vi var på 50 års festen. Precis alla skulle påpeka vad sött du pratar. De ljuger dåligt de här uppe i norr eller så är det jag som är döv ;)

Dags tagga ner lite för klockan flyr iväg och jag har massor att göra. Men sov så sött :)


image2101 

Hur snygg är inte hon på en skala... 1 - 10 ..? ;)



Kommentarer
Postat av: Kim

svar: VAA!tycker du? gud vad glad jag blir.. ja jag har gjort den själv.. i paint, hih :) tack sötis, puss

2007-12-26 @ 21:19:52
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: c

svar: då är du nog inte inne så ofta på min blogg :P hihi. ha det bra ! kram

2007-12-27 @ 20:30:39
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: julia

men de va ju nån kille som kom ut på bår från teknik magasinet? :s

2007-12-27 @ 21:35:59
URL: http://julliee.blogg.se
Postat av: Lovisa

Huh ;P Var det? Det missade jag :/ Stackare.. Hoppas att det problem är lösta nu ;)

2007-12-28 @ 22:10:31
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0