Mellandagsrea = Hög nivå på spy nivån

Hallå på er :) trevligt att träffas ;P

Hej fiskläpp hej.. Såhär pussar jag vett ni... eller NOT haha ;)
image2127



Förlåt men jag tror jag spyr på folk. Har vissa sett aldrig kläder förr?
Springer hit och dit samt får man en knuff och massa blickar.
Luktar svett så in i sjutton människor gapar och har sig..
Näe fy faro vad jag hatar mellandagsrea.. Folk är ju fasen galna..
Ändå ska jag sätt min fot imon på stan pga
av att jag måste ha en mascara sen vill jag hitta min lösögonfransar med diamanter..
De är ju fasen slut såld överallt... Paniken börjar inte komma alls ;)


Annars var det mycket kul att få träffa lilla becca. She is so sweet! :)

Jag har haft en super dag och jag hoppas att ni har haft det lïkaså. Jag var ju på bio med Lisafisa & vi såg Good luck Chuck.. Det är verkligen en Lovisa film.. Tummen upp och helt klart den bästa jag har sett detta året. Så mycket har jag inte skrattat på länge.. Det är lite america pie feeling i den, snuskskämt m.m Haha med like :)

image2133

Fy fy jag kom på idén att vi kanske.... skulle ta bakvägen för att få se filmen gratis.
Men det var lättare sagt än gjort för de hade ju vakter överallt...
Tyvärr fick våra syn en liten surkäring ivägen..
- Hallå, kan ni inte gå. Bakvägen är dit då.. Haha så dumma är vi inte ;)
Gillar inte den där tjejen alltså. Ska alltid vara så fin i kanten
och ni som bruka hänga på filmstaden i Jkpg vet nog vem jag menar..
Henne kan man inte undgå.. Varför finns ens surkärringar..? 
Jag brukar skoja till med att hon inte har fått något men det är ju en modnadfråga ;)
Usch jag ryser av tanken. Deras personlighet hatar jag.
Människor som tror att de är så mycket bättre andra..
Visst alla är unika men en del förtjänar nästan ett drag ner till jorden..
Vi lever inte i en så perfekt värld vettni ;)




Here we go. . . Idag bjussar jag på en dagens outfit.. Whola på gud Ingen blattesvenska här inte ;)

image2129 

image2130

 



¤ Linne, benvärmare, elfantsmycket & kjol Hm
¤ Stövletterna Din sko
¤ Tjock Bolero Cubus
¤ Latex tights Gina tricot






image2128




Vissa tycker detta är vackert andra tycker det är snusk med en annan tycker det är äckligt.
 
Bedöm själv . . . .

Jag säger kärlek. Underbar känsla <3

Kommentarer
Postat av: pawo

det finns lösögonfransar med diamanter på paelle. eller vad det heter inne på sesam iaf.

2007-12-31 @ 12:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0