Åhlalalalala

Yes, nu är det klart. Om en vecka ungefär åker jag till Båstad där min kära familj väntar på mig. Så himla underbart när vissa saker inte blir som man tänkt sig ;) För en gångs skull ska jag iväg ensam men jag vet att jag kommer träffa en hel del människor. Kanske blir det en repris från förra sommaren? I hope so.! Under den veckan kommer inte mobilen vara på. Jag måste lyssna på min kropp nu. Det känns som man går snart rakt in i en väg. Jag är helt slut i hela kroppen. Jag säger bara tack och lov för killen i Ljungby. Nu ska man få åka lastbil till Gävle med. Inte illa det. Fast vi får se hur det blir i slutändan. och en sak till. Ni kan aldrig ana hur mycket jag verkligen älskar att jobba på Stop ett och hur jag uppskattar mitt liv. Jag älskar det jag gör. Nu är jag påväg in i mina drömmar.   

Båstad (Torekov) here i am ;)

image555

Jag älskar deras stränder. Det är som man är utomlands, får bara hoppas med att det blir massa solskén.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0