Kroppen är den finaste gåvan vi fått

image664

Yes, precis såhär ska det vara. . 

Kommentarer
Postat av: Karin

vilken dryck?:)
japp waynes coffee

2007-07-13 @ 12:55:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: carolina

Älskar din blogg, så personlig! =) Jag har också skaffat en blogg men förstår inte hur man fixar bakgrund samt får en bild av sig själv på framsidan. Du kanske vill hjälpa mig? =) Mvh Carolina, en trogen läsare =)

2007-07-13 @ 12:56:31
Postat av: Lovisa

Naw vad gullig du är. Tusen tack! Klart jag kan hjälpa dig. Du går in på degsin för att fixa bakgrund. Där kan du välja en stilmall sen trycker du bara på spara så är det klart. Jag vet inte om du har lyckas komma så långt ännu men mer kan jag tyvärr angående bakgrund. Min kompis har hjälpt mig en hel del. För att få in en bild trycker du startsidan sen på prfil och där trycker du vidare på att ladda upp bild sen kommer den vara upp efter några minuter. Lycka till och jag hoppas att min beskrivning inte var allt för dålig ;)

2007-07-13 @ 13:28:27
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0