Mitt lilla äventyr

image587

Dagen började med ett bad i vårt härliga bubbelbadkar . .


image588

Resan var lång så vi stannade en stund på något ställe och som ni ser hade vi tur med vädret. Det var himla skönt att komma från Jönköpings regnade.

Och när vi väl var framme tog vi en runda på en stan men inget var öppet så jag fotade lite. Se och lär hur vacker västerås är. ( Men det slåt inte Gävle ;))

     

  

Dagen efter. .
Där vart det hela i gång

Klicka på bilderna för förstorning.!

       
         
           
         
       

Vilken bild/bil är din favorit?
Min är helt klart bild nummer: 23 och 24 :) Jag blev helt såld på den bilen och bilen på sista bilden.

Kommentarer
Postat av: Jess

vill ha ditt badkar hehe

2007-07-08 @ 22:43:04
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Lovisa

Kan tänka mig det(A) Jag älskar det :)

2007-07-08 @ 22:57:09
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0