En öm punkt

Varje dag händer det 10 st våldtäkter om dagen.. På bara några sekunder så är deras liv förstört. Jag kan aldrig ana hur det känns att gå igenom något så svårt. Men jag kan försöka sätta mig in och jag vet en sak. Jag vill hellre bli mörda än bli våldtagen och leva med alla minnerna, smärta, rädsla, panik efteråt. Aldrig! Hela livet skulle vara förstört. Räcker med det som han gjorde mot mig som fick mig förasa av panik & ångest. Jag har fått kämpa riktigt hårt för att försöka kunna leva ett "normalt" liv. Jag har tagit avstånd till det mesta men så kom min riddare. Han förde bort all panik som jag aldrig trodde skulle försvinna och för en gång skull kände jag mig trygg i en killes närhet. Det var det jag bad om varje dag och tills slut kunde jag ta mig ur det stora mörka hållet som har följt mig en längre tid. Det bevisar också på ett sätt allt går bara om man vill, hur mörkt det än är.

Jag kan känna hans hård tag än & se hans kalla blick framför mig fortfarande . . Det ögonblicket glömmer jag aldrig. Men jag har "lärt" mig att leva med det.

Jag tycker det borde bli mycket hådare straff i Sverige. Kolla bara på hagamannen. Han kommer vara ute om några år om han sköter sig väldigt bra. Men allt det han lämnar till tjejerna så förtjänar han livstid. Han har förstört nästan 8 liv och får knappt något för det. Är det inte sjukt ? Jag blir arg på sånt, riktigt förbannad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0