Veta mer om mig ?

Ditt namn: Lovisa Alexandra m.m
Din ålder: 18
Födelsedag: 16 Januari
Syskon: Alexander, Anton, Ellinor och Johanna.
Hårfärg: blond med ljus brunt underhår
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 40-41

Förhållanden:
Vem är din bästa vän? Lisa
Har du en pojk/flickvän? Pojkvän
Hur länge har ni varit ihop? Snart 7 månader
Hur långt va ditt längsta förhållande? 7 månader :)
Vem kysste du senast? Simon

Grejer:
Var shoppar du helst? Just nu är det väskor, skor och kläningar. Jag är galen i kläder om man säger så ;)
Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? Jajemensan, jag har tre i öronen och en i näsan och navlen plus snart har man en tatuering med.
Hur många skor har du? hmm låt mig räkna. Runt 16 par ;)
Hur många par byxor har du? Jag har 10 par jenas men byxor !? Det är många ialf ;)

Favoriter:
Färg: Just hallonrött och vitt för jag tycker det hör sommaren till. Men annars är det svart.
Mat: Utan tvekan Tacos, mumsfilibaba.
Killnamn: Zack tycker jag är grymt fint. Jag har alltid gillat det.
Tjejnamn: Lovisa. Jag är hel nöjd med mitt.
Ämne i skolan: Barn och fritids ämenerna
Klädesplagg: Just nu är det nog klänning och leggings
Sport: Jag har blivit alldeles för lat nu för tiden men räknas att jag spelade fotboll i hela 8 år !? 
Musik: Jag är en allätare men schlager tillhör en av favoriterna och musik som man kan sheka ass till ;)
Fras/Mening/Uttryck: Så pass, använder jag alldeles för ofta.
Raggningsreplik: Hm en replik som är så dålig som funkade en gång. Vill du blanda oboy? Bad, i know. Well den funkade iallafall som  sagt.

Har du någonsin...
Snusat? Nope, men är lite nyfiken på om det smakar lika äckligt som det luktar.
Rökt? Ja, tyvärr. Fast nu har det bara hänt att man feströker men inte mer.
Hoppat bungee jump? No way. Jag har sån höjdskräck så det inte är klokt men ändå vill jag flyga luftballong.
Brutit mot lagen? Det kan man säga ja. Nobody is prefect ;)
Fått dig själv att kräkas? Ja
Nakenbadat? Nej, eller när jag var väldigt liten kanske..
Varit kär? JA
Börjat gråta för att få som du vill? Det tror jag faktiskt inte.

Extra grejer:
Tar du droger? Nej
Vad använder du för shampo? hm det varier. Beror vilken hårdag jag har.
Vad är du mest rädd för? Förlora de som står mig närmast

Tio första:
Första bästa kompis: Emelie
Första bil: Första körkort först kanske?
Första förälskelse: Nick i backrets boys
Första husdjur: hmm grodungel som vi tog från krätet.
Förstta semsterr: Danmark var det.
Första jobb: Det var att köra tväl på morfars företag.
Första köpta skiva: Backrets boys
Första riktiga kärlek: Marcus A

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: I fredags
Sista bilfärd: igår
Sista filmen du såg: Spider man 3
Sista ringda telefonsamtal: igår till Simon. 
Sista bubbelbadet: hm för två veckors sen.
Sista spelade cd: carola
Sista kyss: Simon
Sista gången du grät: Igår av ren lycka.
Sista måltiden: Det var igår när vi åt på Donken.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina närmaste kompisar: Nej, det skulle aldrig falla mig in.
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Yesbox
Varit på TV? Jajemensan
Fått ditt hjärta krossat? Hmm det kan man lungt säga.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nope, men gillat :/
Haft ett one night stand? Ja, tyvärr.
Bussringt till nån? Oh ja det är bland Lisas och mitt största nöje ;)

Sju saker du har på dig:
1. Spets trorsor
2. Täcke runt mig
3. Jag har  nyss vaknat så det har inte hunnit bli mer.
4.
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:
1. Skickat sms
2. suttit vid datorn
3. Ätit godis som frukost
4. lyssnat på musik
5. Myst med våra söta kaninungar 
6.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mina underbara vänner
2. Pojkvännen
3. Min familj
4. Shoppa och ha mys kvällar
5. Vara ut och dansa. Det är livet det.!

Personer du kan berätta allt för:
Lisa, Malin och Simon. Fast precis allt kanske man inte berättar. Men de litar jag på mest.

Tre val:
Svart eller vit? vitt på sommaren när man är brunare och svart på vintern
Sommar eller vinter? sommar helt klart :)
Choklad eller chips: Himla svårt val men jag säger nog chips för jag inte äter det så ofta.

Två saker att göra innan du dör:
1. Se världen . . .
2. och se till att mina drömmar slår in.

En sak du ångrar:
1. När jag snodde pengar från pappa och när jag sårade mitt x så djupt. Fast jag fick smaka på min egen medicin sen. Men ändå. Det är något jag ångrar djupt. Jag förstår inte hur jag kunde vara så kall. Han förtjänade långt ifrån det. Gjort är gjort men han är lycklig idag och det glädjer mig :) Det blev allt bra i slutändan ändå.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för kommentaren!!
Kika gärna in igen, Uppdaterar varje dag.. :D

2007-05-28 @ 11:06:34
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Rolig lista :) Kul att läsa!

2007-05-28 @ 12:49:51
URL: http://JohannahF.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0