Beskriv mig med fem ord ;)

image1769
På bilden ser ni också dagens outfit ;)

Har du pojkvän/flickvän?
Nej inte för tillfället (haha ja är så van att skriva ja =/)
Är du kär? 
Jag var kär som in i sjutton innan men not alone. 
Hur tidigt stiger du upp?
Beror på när jag börjar eller om jag ska duscha men om jag börjar 8. Blir det runt 5 pga av min buss går halv sju ;) och sen har jag en timme till skolan ;P
Vem/vilka vet mest om dig?
Min underbara vän Lisa och mamma.
Gillar du att slåss?
haha vad tror ni? Jag är en mästare eller inte ;)
Vad ska du göra ikväll?
Ikväll ska jag fortsätta plugga sen glo på Andra avenyn därefter åter plugg och kanske hinner med ett inlägg också =) 
När var du senast full?
I somras (;
Har du utländska föräldrar?
Nepp
Var har du ont?
I själen.
Är du bra på att måla?
ohja bäst (;
Vem kramade du senast?
Min uber söta  lillasyster <3
Vad längtar du till?
Julafton helt klart eller när jag vågar ta steget och fånga han haha ;)
Vad heter ditt/dina husdjur?
"Vår" häst orient och våra ninnsar. Vi har så många så blir förvirrad av alla namen.
Har du körkort?
Nope men jag är på G ;)
Favoritgodis?
Choklad såklart och surisar ;`P
Morgon- eller nattmänniska?
Vet inte, båda ?
Sparare eller slösare?
Slösare helt klart :(
Har du några homosexuella vänner?
Näe men veta någa som är bi.
Bio eller promenad?
Båda
Är du kittlig?
haha ohja ;)
Rädd för insekter?
Nää
Anser du att du är stark?
Om jag gör. Tänk er själva om ni skulle vara i min situation...

Förresten det skulle vara kul och se vilken bild ni har fått av mig. Skulle vara skit kul och se. Så ni alla som läser. Beskriv mig med fem ord  hoho come on ;)

Kommentarer
Postat av: gabbi

1.glad
2.söt
3.full med energi
4.stark
5.helt underbar

det e vad jag tycker :)

2007-11-13 @ 19:10:00
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: c

samma godissmak har vi allt :) jag älskar choklad och surt ! :)

har fått intrycket av att du är ganska sprallig
positiv och stark
djuptänkande och står med båda fötterna på jorden

:) med djuptänkande menar jag att du funderar rätt mkt på olika saker. vet tydligt dina åsikter och du hittar dig själv när du funderar om saker. alltså, om du mår dåligt och börjar fundera på orsaken så får tillslut fram något positivt ur det.

ah hoppas du förstår vad jag menar :P haha. kram på dig !

2007-11-13 @ 19:16:39
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: c

har du löshår ? nu ? för det hade jag aldrig gissat haha. trodde defenetivt att det var ditt egna :P eller det kanske det är ? hmm.. ;P

2007-11-13 @ 19:29:45
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0