Världen snurrar

Jag är sådär trött så det känns som hela världen snurrar och jag spyr på tanken att jag måste plugga för jag har prov imon. Dumma mig som är ute i sista sekund. Why? Men det är typiskt Lovisa syndromet haha ;)

Jag snodde en lista från Erika så när jag ändå är i farten so lets start . .

image1842


Berätta om första fyllan
Jag var runt si så där 14 år. Trodde jag var sten cool med en giftpinne i munnen. Jag och de tjejerna som jag umgicks med då åkte till Torsvik och köpte sprit av en lastbilschaffis och jäkla vad stolt jag var. Jag kommer till och med hur illa jag tyckte de smakade. Jag fattade inte hur människor kunde dricka den skiten men jag tvingade i mig och hoxpuckus började jag spy. Jag vet hur stolt jag var då men idag skäms jag för det och det skulle aldrig falla mig in att dricka något som smakar skit.  

Berätta om första kyssen?
Det var i trean och jag var med i en tryckare tävlinge. Jag var skit nervös och när han stoppade in sin tunga i mun blev jag alldeles knäsvag och sen när vi skulle få till det (med tungan alltså ;P) så bet han mig. haha vilka minnen. Jag dumpade direkt han efter det. Stackars kille =/

Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Min utstrålning, mina ögon och mina ben såklart. De är unika ♥

Kommentarer
Postat av: erika

jo, jag förstår dig. okej, godnatt!

2007-11-22 @ 20:36:33
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0