You sucks . .

image1856

Och du vet om det.. Rubriken är allt lite lockande eller hur ? mohahaha ;) Om man tänker efter hur mycket dåligt som syns på nyheterna och i media är det inte konstigt att vi blir hjärntvättad att världen är grym eller blir deprimerade. Jag läste nydligen en artikel om en mamma som dödade sitt egna barn, igen händer det som inte får hända. Uppmärksamheten blir stor och jag läste någonstans att minst 100 barn dödas varje år av sina egna föräldrar i Sverige. Det är hundra för mycket och den siffran skrämmer mig rejält. Att bli mamma är bland de bästa jag vet (fast jag inte har barn kan jag säga det för de som har det ser man bara hur deras lycka lyser.) Jag förstår inte hur de tänker när man dödar sitt egna barn. Det finns ingen tvekan om att man är sjuk och behöver hjälp. Jag skänker massa kärlek till denna killen som är en ängel nu. Hälsa mamma från mig :)

image1857 



Jag var tvungen att åka till A6 fast min kropp sa ifrån. Den gör det nu med jag slås för att få in de där jäkla tagenterna haha. Usch vad trött och HÖG jag är. Nog med klagandet ;) iallafall fick jag ett tips för ett tagsen hur man får bort fet, blank och finnig hy. Och det är något jag har men det har blivit mycket bättre och jag jobbar på det. Jag var inne på Kickis och de som jobbade där var helt underbara. De förklarade i minsta detalj hur jag skulle göra och allt gick på 360 kr. Om det blir som de sa är det värt varenda örd men vem drrömmer inte om den perfekta huden? haha lättlurad som man är och jag vet att huden påverkar också vad man äter. Så skärpning LOvisa.

image1858

På köpet fick man också detta..



Tusen tack för tipset. jag hoppas det funkar lika bra som det gjorde för dig!

Och ett super söt linne från Hm med roster på fick också följa med hem. För ynka 98 kr blir det ditt.

image1860

Nu ska jag kika ner och kolla om maten är klar sen blir det soooooooooooooova hehe =)
Sov underbart alla så hörs vi imon.
Puss& kram Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Emma

mmm,man undrar ju va tusan dom mammorna tänker!!usch,att detta ska behöva hända. =( förstår mig inte på vissa människor. snyggt linne!! sov gott

2007-11-24 @ 22:14:53
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Anonym

affären heter inte kickis den heter kicks !

2007-11-25 @ 17:52:54
Postat av: Lovisa

haha slravfel kan alla göra ;) Tack för att du rättade mig!

2007-11-25 @ 17:53:46
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0