10 poängaren som fulast

Panik, ah det är jag får. Min söta pappa kom nyss hem och med sig hade han skolfotot. Det första jag är och tänker fan vad ful hon blev sen insåg jag att var för tusan jag. Angelica blev super söt och de andra såg helt okej ut. Men jag? Hell no :(  Jag kände inte igen mig själv ens så ful blev jag alltså. Det är läskigt hur ful man kan bli. Det blir inte bättre heller när man vet att massor av Jönköpings bor kommer sitta där och döma hur man ser ut.. Jag kommer lungt få den dära 10 poängaren som fulast men de kan sitta där och skratta för jag vet att själv att jag är långt ifrån så ful i verkligen och att jag både söt och fin. Den du ;) Huvudsaken är att jag vet ser bra ut resten skiter jag i. Härligt att kan jag mena vartenda ord jag säger med. Mer självförtroende och självkänsla tack :)

image1302

Fast ett gott skratt förlänger livet såhär får ni. Jag bjuder på den ;) Hoppas att ni skrattar högt nu när ni ser mig mohahaha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0