Efter regn kommer solsken . .

Efter regn kommer solsken . .

image1578



Vad har hänt igentligen?
Den frågan ställer jag ofta. Jag liggar inte på mest aktiva listan och jag har inte gjort reklam på min blogg på något sätt men ändå har det ökat med 300 läsare de senaste två dagarna. Hmm undra om det har något med det att göra med han eller vad är detta? Jag blir för tusan nyfiken ;) Alla nya läsare är hjärtligt välkommna iallafall hehe ;)

Jag var nyss på Ica med Maria och köpte lite tidingar. Jag fastnade direkt för se hit singlar. Så slipper ni ensamheten eller såhär kommer du vidare ur ett dåligt förhållande eller han är inte värd dig. Den tidningen är gjord för mig kan jag tala om ;)

Här kommer en liten bildserie when i was a child ;) 


 

Här ser ni också min super bruna mamma <3 , mina bröder och Peppe.image1579 

Me and my brother ;P



Nu ska jag fortsätta jobba sen blir det massor av mys. Hör sen babes ;)

Puss & kram.


 


Kommentarer
Postat av: Jossan

sött !

2007-10-30 @ 13:24:48
Postat av: gabbi

gud så sööt du var när du var liten!

2007-10-30 @ 17:08:21
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Lisa

Gud vad söt du är som liten! Vilken gullunge. hahaha man vill bara äta upp dig!! Så sööt!!

2007-10-30 @ 20:09:21
Postat av: giulia

åh så söt bild :)

2007-10-31 @ 16:11:05
URL: http://ggiuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0