Babes

Läs detta... Hon tog mig verkligen på en öm punkt och jag känner igen detta så väl.. och den känslan av att  ju fullare jag blev, ju nyktrare tyckte jag att jag var!! Igentligen är alkohol för fegisar och jag beundrar er alla som är nykterister. STOR kram till er alla <3

Jag kan skäms så oändligt över mig själv ibland (men ni ska veta det är INTE ofta jag dricker.) men samtidigt är det så härligt att bara släppa loss och det är svårt att kunna göra det utan alkohol i kroppen.. Jag vet att det låter hur dumt som helst men efter mamma har mitt liv förvandlas upp och ner.. Näe nu ska jag peppa mig själv för det är ju fredag och ikväll blir det utgång. Det ska bli himla kul och jag ska inte dricka mycket har jag lovat mig själv ;) och idag är det första gången jag ska gå på krogen hela mitt liv. Jag har inte sett någon mening med det förut ;P.. Nu kanske ni undrar varför jag gör det nu? Men tiden är inne är allt jag kan säga...

image1073




Hur ofta går ni ut?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag blir hedrad att du länkar mig.. skrev inlägget så kanske någon kunde identifera sig.. blv några. då var det värt de.. :-) KRAM och all lycka till dig

2007-09-07 @ 15:54:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0