Jag ska hedra min mamma

Jag alltid fått höra att jag är knäpp och sån knasboll och nu förstår jag varför.. Min mamma var alltid på sånt bushumör.. tex igår. Jag tog nagelackbortagning mot min feta finne och gosh woot? Idag är den borta haha :) Eller på morgonen, de flesta brukar äta frukost men jag äter lunch istället.. Torsdag idag och det är lika med 6 veckor.. Veckor som har gjort mig stararke veckor som har varit otroligt lärorika. Veckor som jag aldrig trodde jag skulle klara av. Jag vet ju varför du gjorde det för du trodde sten hårt att livet skulle bli bättre och slippa känna smärtan. Har du nu det bra nu mamma? Jag får tecken hela tiden på att du mår bra och vet du. Ibland gråter jag av lycka för jag vet att du har det bra nu och jag slipper vara orolig..

image1135

image1136


Det är som en bomb släppte i natt eller så kanske det beror på att jag börjar få ut alla tårar.. Jag vet att inget kommer bli detsamma igen och för hedra den du var så ska jag skriva klart min bok och alla pengar jag får in av den ska jag skänka till pysktrian vården så de kan skappa bättre recsuer och fler läkkare som blir mer kunniga. Så inte fler göra samma "misstag" som dig mamma.. Jag vill också skappa rättvisa för dig och jag vet hur förbannad du var hur Sveriges styrde. Jag vet också att din största önska var att jag skulle bli modell. För du sa hela tiden att jag hade den gåvan och kroppen till det. Jag vet att du skickade in till Top modell för min skull och fast jag kom vidare ett steg så jag valde jag att hoppa av. För modellyrket är inget för mig.. Men vem vet? Planerna kanske ändras i framtiden..

Jag älskar dig och du vet att du är världens bästa mamma <3

Kommentarer
Postat av: kim

Kolla in den senaste skandalen om Lindsay Lohan på min blogg! Vad tycker du om läppförstoring och lip gloss om förstorar läpparna??

2007-09-13 @ 11:29:17
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Hanna

så fint skrivet av dig! :) <3

2007-09-15 @ 18:10:33
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0