Tiden då jag var gravid

Fy fasen vad filmen: Se upp för dårarna var BRA.. Utläningar är bara för söta när de försöker lära sig svenska haha ;). Speciellt mamman när hon försöker säga justiminister. Undra om jag överhuvudtaget stavade rätt nu men shit the same?..

Jag har nu kollat runt på massa unga mammors bloggar.. Yes, ni såg rätt. Unga mammor som har barn och det fick mig att minnas den lilla tiden jag var gravid. Jag minns rejält hur jag skämdes för det men idag kan jag prata öppet om det.. Jag har kommit över det hindert och jag minns hur jobbigt det var så varför skulle jag inte komma över mamma? Fast det inte ens hade hunnit blivit något foster utan barnet var liten som en ärta när jag fick missfall kan tanken komma upp ibland, men det är inte ofta. Undra hur det skulle sett ut? Skulle de få min killes underbara ögon eller min näsa. Det är en fas som är förbi och tack lov att jag tog mig över den.. Jag har tänkt efter hur stark jag är och det jag har insett mig själv med. Jag har klarat mig genom det mesta och det är sjukt vad mycket jag har gått igenom och ändå är jag "bara" 18 år.. Jag är faktiskt stolt över mig själv innerst inne men samt besviken på en viss person.. Som min mamma (min älskade stymamma ;P) sa igår, lägg inte ner orken på det utan på dig själv.. Du måste få må bra.. Precis, jag ska sikta efter mina drömmar och det ska inget få hindra mig. Flera drömmar, tusen tankar men bara en verklighet.. Det stämmer in så jäkla bra. 

Nu ska jag ringa en del samtal och tag i mitt liv...

En glad lovisa men rätt sliten ;P
image1101


Förresten är det någon vet något bra preventimedel som inte ger sympton? :)

Puzzzar <3

Kommentarer
Postat av: mojsan

om click :
Haha, okej! det är jättemånga som tycker den är hur bra som helst. Jag blev mest förvirrad och så ligger inte Adam Sandler på min pluslista.

2007-09-10 @ 17:25:20
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Micka

Hej du. Jag tänkte tipsa om ett par p-piller som jag äter. Cerazette heter dom. Jag har mens 3-4 ggr om ÅRET och när jag har det så är det max 2 dagar. Cerazette är p-pillret som inte innehåller östrogen (det som många går upp i vikt av å blir griniga av, jag var en av dom... haha) Kolla med din barnmorska/gynekolog så kan du få tips. Jag gillar dom, med tanke på att jag typ aldrig har mens. Men det kan vara olika från person till person, så prata med dom på avdelningen i så fall. Kram Micaela! www.cerazette.nu

2007-09-11 @ 18:37:40
URL: http://minelie84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0