Ännu en stjärna som har vikt ut sig.



De är inte sant det jag ser . . .





image2504


Jag vet att det finns en del människor som tappar hjärncellerna.
Missuppfatta mig inte nu men jag är EMOT utvik.
Det är vackert på sitt sätt men visa upp sin naturbegåvning
för hela världen ser jag ingen mening med..
Jag tycker man ska visa upp sin kropp för dem man älskar..
Det är ju bara du som vandrar i din kropp & det finns bara en som dig.. 










Får man mer status för man viker ut sig eller vad handlar allt om?

Att Giesle skulle falla trodde jag aldrig faktiskt..
Menmen alla tar ju sina egna beslut ;)




image2505




Dags för mat nu. Hörs senare! Pusselliepuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0