Detta jävla utbudet som finns i Jönköping

Varför varför?



image2513



Näe nu ska jag inte deppa ihop men... 
Jag undrar hela tiden varför klädd utbudet i Jönköping är så förbannat lite (!?) Jönköping är ju en ganska stort. En av dem tio största städerna iallafall. Ändå har vi inte Hm trend, monki, forever 21 eller något sånt. Ett hett tips shopping i Jönköping är inget vidare för sen ser man varenda jävel går runt i samma kläder. Det är så enormt tråkigt. Jag vill till Göteborg nu nu. Tur att jag och gumman drar dit slutet av månaden. Det behövs verkligen.. Listan är lång mina vänner ;)


Kolla in dessa söta klänningar som Elin fann och priset ligger under 200 kr..
Precis, de kommer ifrån forever 21 ;)


image2508



image2510







Den bästa staden för shopping är nog New York..



image2511





image2512



Älska.





image2509



På ett bananskal hamnade jag på denna blogg och det är något jag önskar ogjort. Fy fan vilka svin det finns. Om jag visste vet det var skulle det inte sitta fel att sparka honom mellan benen.. Ååååh vad arg jag är fast inget handlar om mig men jag känner med tjejen som han är otrogen mot.






En del ur hans blogg:



"Kan inte du och jag bli kk?", stod det. Jag tittade på henne och mötte precis samma blöta blick jag mött tidigare i soffan. "Det tycker jag absolut", sa jag.

Vi fortsatte genom lekplatsen och var då tillbaka vid det hus vi startade. Vi gick in genom porten. Jag stannade vid trappan och sa åt henne att fortsätta den lilla show hon inlett tidigare. "Ta för dig istället", sa hon. Jag utforskade snabbt det bästa av henne med händerna. Hon kysste mig.

Jag tog ett steg tillbaka och knäppte upp en knapp i jeansen.

"Här?", frågade hon och jag svarade genom att knäppa upp en knapp till. Hon lydde order och gick ner. "Från och med nu får du ta mig när du vill och hur du vill", tittade hon upp och sa.

Väl tillbaka i lägenheten hade alla gått och lagt sig (vi skulle övernatta), min flickvän som nyss gjort abort och hade ont - halvsov i vårt rum.

Jag kröp ner och lät henne avsluta vad hennes närmsta vän nyss påbörjat."





Var ju tvungen att skriva till killen med..



Från:
Ej registrerad medlem

Fy fan fy fan... Jag kokar av det du skriver.. Om du var min kille skulle jag ALDRIG förlåta dig. Aldrig. Men att du gjorde det med hennes vän är ännu värre. Kallar du det här kärlek? ta dig i kragen och va ärlig. Hon förtjänar en bättre person än dig. Sluta vara så egoitiskt. www. hallonkyssar.blogg.se 



Från: interageraPojkvännen M27G2

Jag vet. Nej, jag kallar inte detta att vara ärlig. Absolut inte. Jag kämpar, tro mig. 

 

Från: Ej registrerad medlem

Varför skriver du då om det är självplågeri? vet du.. en spark mellan ben förtjänar du lätt!




Från: interageraPojkvännen M27G2

För att jag måste bearbeta. Jag vet. Och den kommer nog, bara lugn. 

  




Bevisar ännu vilken idiot han är ;)

  

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

mm :/Kan vi inte få topshop också?? Jag menar.. det är ju massa som åker från olika städer till A6 o shoppar, så vi borde ha HM trend, topshop, monki, you name it... där...

2008-05-23 @ 10:45:38
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0