Elin igen...... Åhhhhhhh

................


Hello :)




image2507




Sitter här och smakar i mig spaggeti och fiskpinnar.
Ingen bra kombiton men det är mat haha ;)
Älska fiskpinnar.. Jag är så glad att de Glutenfria har kommit tillbaka.
Jag skulle nästan kunna leva på dem som godis.



Som sagt Elin kling är helt klart min stilikon..
Hon kör det där söta söta, vippiga kjolen, korta shortsen, färglada sjalar, rosseter m.m




Precis Lovisa stil... Och ryktet går..
Det är bara fjortisen som dreglar över henne but hey.
Där har ni fel.. Jag anser mig långt ifrån fjortis och jag är defnitvt inte 14 år snarare 19.
Sug på den ni som har dessa fördomar.. Alla har sitt egna race..






image2506





You rock girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0