Jag ser det snöar..


God morgon sötnosar :)




BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . . .



image2522
(Såhär vill jag kunna gå klädd nu...)





Jag ser det snöar jag ser det snöar, det var ju roligt hurra!
Nu blir det vinter som vi har önskat hurra!.

Vänta lite nu.. Visst jag älskar snö men bara runt jul & såna grejer..
But hey det är ju april nu, snart maj.. Vad fasen görsnön här då;P? 






 Jag ska genast trösta mig med dessa klänningar och
se mig framför när jag går där i solen & känner den underbara värme omkring mig.
Åååååhh Ljuvligt.




image2520





Förresten . . . . 







image2523
Varför älskar alla denna mini kjolen från Toshop?
Seriöst det ser ut som ett barn har varit i farten & greja.
Jag tycker den är grymt ful och långt ifrån värd de 300 kr.
No way, kör på hms blommiga kjol eller second hand..
Jag tänkte jag ska dra ut på den jakten någon dag nästa vecka..




Ha en bra lördag! :)



image2524

Kommentarer
Postat av: Maya

ja de är verkligen kul me linser :)

superhärliga sommarkläder

2008-04-12 @ 18:20:55
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: caz

du är så jävla snygg 0) och lång, som jag =)Jag själv var 1,80 vid tretton års ålder, och jag älskar det! Utan min längd, hade jag inte varit jag och ingenting ;) Inget särskilt med andra ord hade jag varit. Jag tycker det är sååå synd att du lägger ner bloggen, för dte har alltid varit underbart att läsa den. Jag hade blivit enormt glad om du kunde starta en nu, du behöver inte blogga ofta, men ibland för att släcka mitt behov av din blogg... tusen miljoner kramar /cazzy

2008-07-26 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0